Az ismeretek nagy részét közvetlen tapasztalás és játékos tevékenykedés útján nyújtjuk, mert a gyermekek képességei a játékon, a tevékenységeken keresztül jobban fejlődnek.
Programunkat ennek szellemében terveztük meg, és azon vagyunk, hogy ez meg is valósuljon.
A tréningprogram a következő részképességek fejlesztésére terjed ki:
1.) Kognitív funkciók
Az észlelés, figyelem, emlékezet, gondolkodás számtalan paraméterét figyelhetjük meg néhány az életkori sajátosságoknak megfelelően erre a célra kiválasztott játék során
2.) Mozgás
A gyermek mozgása (nagymozgás és finommozgás) drámai módon befolyásolják az összes többi funkcióterület fejlettségét is. Különösen az első életévekben a mozgáson keresztül fejleszthetőek a gyermek képességei, az agyi, idegrendszeri fejlődése.
3.) Beszéd
A beszéd értés, és a beszéd produkció színvonalát olyan elemi funkciók befolyásolják, mint például a hallás. A beszéd színvonala nagyon fontos fokmérő egy fejlesztő pedagógus számára, és hatalmas mértékben befolyásolja a gyermek gondolkodását, szociális érettségét, személyiségét.
4.) Szociális érettség
Gyermekének önkiszolgálása, a társas viselkedés szabályainak elsajátítása nagy mértékben meghatározza személyiségét. A szociális érettség is a többi funkcióterülettel összhangban fejlődik és alapvetően meghatározza milyen kapcsolatot képes kialakítani felnőttekkel és más gyerekekkel
Örökmozgó: kisgyermekek mondókás- fejlesztő, szenzomotoros tornája anyukákkal.
Okosító szenzomotoros torna, iskolai készségek megalapozása: többcsatornás figyelem, emlékezet, keresztmozgások, téri orientáció fejlesztésével. Előzetes időpont egyeztetés szükséges.
TSMT-II 7-11 éveseknek organikus eredetű tanulási nehézségek kezelésére Előzetes időpont egyeztetés szükséges.
Jelentkezés: 06-30/353-9536
Kreatív, lendületes, mosolygós kisgyermek és csecsemőgondozót valamint csana vezetőt keresünk.
Fényképes önéletrajzot várunk az alábbi e-mail címre: